Postup pro rychlé vyřízení reklamace

Našli jste na nábytku poškození? Ťuklý rožek, škrábanec nebo jiný nedostatek? Nezoufejte! Nic zpátky posílat nemusíte.

Občas se to může stát. I my jsme jen lidé a i přes naši maximální snahu a minimum manipulace s krabicemi se prostě někdy stane, že se objeví nějaká nedokonalost. K reklamacím ale přistupujeme zodpovědně a řešíme je okamžitě. V případě, že objevíte problém, vždy postupujte takto:

  1. Nebojte se nábytek smontovat - pokud poškození nebrání funkčnosti daného prvku či neohrožuje bezpečnost při používání, tak prvek smontujte
  2. Zdokumentujte poškození - stačí pár fotek z detailu a pár z dálky, aby bylo jasné, o jaký díl se jedná
  3. Připravte si kód dílu - v návodu je každý díl označen číselným kódem. Pokud pošlete kód, ušetříte sobě i nám spoustu času
  4. Kontaktujte nás - nejlépe bude, když odpovíte na potvrzovací mail Vaší objednávky či na předchozí mailovou komunikaci. Pokud nedohledáte, napište nám na mail info@hezkydetskynabytek.czMail by měl obsahovat fotky a ideálně i kód dílu. V případě dotazů volejte na číslo 733 741 347 (Jan Michlovský). O průběhu reklamace Vás budeme informovat.
  5. Počkejte na nové díly - na základě fotek pro Vás objednáme jednotlivé díly u výrobce a poté Vám je pečlivě zabalené doručíme. Nový díl si vyměníte a starý poškozený díl nám určitě vracet nemusíte

 

Nevíte si rady s montáží? Nedovírají se Vám dveře u skříně? Vždy máme řešení.

Nejrychleji Vám poradíme na čísle 733 741 347 (Jan Michlovský). Nebojte se zeptat - ušetříte si práci.

I přesto, že k nábytku je přibalen detailní návod, se občas stane, že něco přehlédnete.

Nejčastější chybou při montáži bývá špatné usazení pantů u skříní. Většina skříní má více druhů pantů. Věnujte zvýšenou pozornost jejich rozmístění. Panty se liší výškou "schodku". Doporučujeme si před montáží rozmístit panty vedle sebe a roztřídit je podle návodu. Když je problém s usazením dveří, z 99 % případů je to právě tato chyba. 

 

Podařilo se Vám něco rozbít či zlomit? Provrtali jste se při montáži omylem skrz? Může se stát.

Rádi pro Vás objednáme jakýkoliv díl, abyste měli nábytek v bezvadném stavu.

 

Nenašli jste v krabici montážní návod?

Rozklikněte si u nás na webu požadovaný prvek a pod obrázky produktu naleznete v záložce "Související soubory" PDF s návodem.